Overnatting

Helpensjon

Gjør din bestilling av overnatting direkte til hotellet: Storefjell Resort Hotel, tlf. 32 07 80 00 eller e-post: storefjell@storefjell.no. Ønsker du stillesone, ta kontakt med Odd Arne Halaas, tlf. 920 66 067 eller halaas@stayon.no

Det er forhandlet fram en kjempegod pakkepris, som gjelder fra torsdag til søndag.Pris hotell torsdag - søndag (middag torsdag - brunsj søndag): 2800.- i dobbeltrom
(barnepris: Ett barn gratis per to betalende voksne. 12 år).

Hvis man ønsker å være færre dager, betaler man vanlig pris. Ta kontakt med hotellet.

For foreldre med flere barn koster det kr 600 per døgn i ekstraseng (mat inkludert) for disse barna.

Overnatting på flatseng

For orkestre o.l. med mange barn har vi et tilbud om flatsenger i fellesrom: Ungdom inntil 18 år og ledere som har ansvaret for ungdommen kan overnatte på flatseng for kr. 500,- for hele perioden fra torsdag til søndag.  Dette inkluderer full pensjon fra torsdag middag til søndag brunsj. (Det er en forutsetning at voksne ledere har ansvaret for 8 – 10 ungdommer). Man må selv ta med underlag og sovepose. Hotellet stiller opp med sovesal og mat.

Ta kontakt med Odd Arne Halaas for nærmere informasjon og avtale om dette - e-post: halaas@stayon.no.

Campingparkering

Det er også mulighet for å komme med campingvogn/campingbil. Det koster 350.- per døgn for plassleie inkl. strøm. Dusjfasiliteter finnes inne på hotellet.

Ønsker man å kjøpe mat, har vi fått et tilbud på fullpensjon kr 1600.- (gjelder fra middag torsdag til brunsj søndag pr person).