Nytt nummer av Trekkspillnytt

05-12-2017

Desembernummeret av Trekkspillnytt er i postkassene til NTLs medlemmer i løpet av denne uka.

Det er variert innhold. Vi finner intervjuer med blant andre Anna Ouff Grøthe, Odd Arne Halaas, Kjell Arve Borgan, Karsten Pettersen og Birger Olsen. Videre nevner vi at vi har vært med Kåre og Rita Fotland Bøe  på eldretreff, og det er reportasjer fra flere treff og arrangementer, blant annet treffet Dragsuget i Troms og samspillseminaret for barn og unge i Sandefjord. Det er også stoff fra NTLs landsmøte, et møte som handlet mye om kommende års NM på trekkspill på Storefjell. Og ikke minst er det med annonsører som forteller om sine produkter og tjenester. Vi nevner at også populære og faste spalter som YouTrekkspel og rebus er på plass, og at sidene med medlemsfordeler er oppdatert med flere tilbud til medlemmene. Videre oppdaterer forbundets Lise Bendixen oss på søknadsfrister og ordninger som det går an å benytte seg av for å få økonomisk støtte til klubben eller orkesteret. Dette nummerets midtsidenote er laget av Karl Henning Lundby. Låten heter "Kveld på kafe". Det er også med historisk stoff.

Ikke medlem i NTL? Meld deg inn her