Hovedsiden Vestfold, D3 Invitasjon til trekkspillseminar Sandefjord

Invitasjon til trekkspillseminar Sandefjord

6. 8. november 2015

Sandefjord Trekkspillorkester inviterer til det årlige trekkspillseminaret for barn og unge. Seminaret starter fredag 6. november kl. 18.00 (øving fra kl. 19.00) og avsluttes med konsert søndag 8. november kl. 13.00.

Midt på dagen lørdag vil vi ha en romslig pause med en spennende aktivitet (nærmere info kommer), og lørdag kveld blir det festmiddag og sosiale aktiviteter.

Øvelser, bespisning og overnatting vil skje på Sandefjord videregående skole (SVGS). Deltagerne vil bli inndelt i 4 orkestre. Hvilket orkester du skal spille i må du og din trekkspill-lærer avtale. Noter vil bli sendt lærer i god tid før seminaret, slik at du får tid til å øve litt før du kommer til Sandefjord.

Instruktører under seminaret blir:

Lars Røyseng - orkester 1
Håvard Svendsrud - orkester 2
Lars-Gøran Engerdal - orkester 3
Andreas Angell - orkester 4

Etter at påmeldingsfristen har gått ut vil vi sende et info-skriv til alle deltagerne med nærmere opplysninger om adresse til SVGS, program, en liten huskeliste over hva du bør ha med og eventuell annen informasjon.

Seminaravgiften er kr. 800,- for medlemmer og kr 850,- for ikke-medlemmer av Norske Trekkspilleres Landsforbund. Dette dekker selve seminaret, overnatting i klasserom på skolen og måltider. Foreldre/foresatte kan selvfølgelig også være med. For dem er prisen for overnatting på skolen og alle måltider kr. 450,- . Seminaravgiften/overnatting for foresatte betales samtidig med påmelding, og senest 1. oktober til 2480.30.97522 (husk å merke med deltagernavn).

Vil noen ha annen overnatting har vi fått spesialpris på Hotel Kong Carl. Kr. 850,- for enkeltrom og kr. 995,- for dobbeltrom. Hotell bestilles direkte av den enkelte (telefon 33 46 31 17). Husk å referere til trekkspillseminar! Hotel Kong Carl ligger i Torggt. 9 i Sandefjord sentrum.

Påmelding innen 1. oktober til (vi tar imot påmeldinger også etter denne fristen, bare ta kontakt):

Grete Berge, Vesterøyveien 214, 2324 Sandefjord eller gjerne på e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen .

Spørsmål? Ta kontakt med Grete på tlf. 901 74 922 eller Agnes Sofie Flåten på tlf. 472 34 517.

Dele

Besøkende