Hovedsiden Sør-Trøndelag, D8 DM på trekkspill 2015 for Nord- og Sør-Trøndelag

DM på trekkspill 2015 for Nord- og Sør-Trøndelag

Som tidligere år blir DM et fellesarrangement for Distrikt 8 Sør-Trøndelag og Distrikt 9 Nord-Trøndelag. Utøvere fra de to fylkene dømmes hver for seg, selv om de spiller i samme klasse. Deltakelse på DM kvalifiserer til deltagelse på NM. Ingen noter skal sendes inn på forhånd, men medbringes konkurransen i 3 eksemplarer i de klassene det kreves noter. Disse tre eksemplarene vil bli delt ut igjen til deltakerne ved arrangementets slutt.

Konkurransen vil bli avviklet på dagtid på lørdag. Nærmer tidspunkt vil bli klart etter påmeldingsfristens utløp. Dommerpanel vil bli arrangert etter at konkurransen er ferdig. Premieutdeling blir umiddelbart etter at dommerpanel er avsluttet

Det vil bli salg av mat og drikke gjennom hele dagen. Merk at det ikke finnes betalingsterminal verken ved inngangen eller restauranten, så alle oppfordres til å ta med kontanter.

Påmeldingsfrist 28. februar 2015. Påmelding skjer digitalt på skjema som lastes ned fra http://trekkspillforbundet.no/dm-nm . Sendes på mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen ">'; document.write( '' ); document.write( addy_text30533 ); document.write( '<\/a>' ); //--> Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen .  På nettsiden til trekkspillforbundet.no ligger også oppdatert reglement for DM og NM

Alternativt kan påmelding gjøres på forannevnte skjema og sendes pr. post ti Orkdal Trekkspillklubb v/ Jarle Danielsen, adr. Bakken Grønningen, 7316 LENSVIK.

Deltakeravgift.

Medlem NTL og komp.         kr.        200,00
Ikke-medlem                          kr.        300,00

Deltakere under 16 år
Medlem NTL                         kr.        100,00
Ikke-medlem                          kr.        200,00

Betalingsfrist 6. mars 2015.

Betaling gjøres til Orkdal Trekkspillklubb på kontonummer: 4270.15.83676

Merk innbetaling med navn på utøver/gruppe.

Eventuelle spørsmål kan rettes til Jarle Danielsen på mail eller mob. 911 70 275

Dele

Besøkende