Hovedsiden Sør-Trøndelag, D8
Sør-Trøndelag, D8

SØR-TRØNDELAG: Ina Furulund, Skoglund, 7203 Vinjeøra, Tlf. 481 76 044,  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

Årsmøte 2017 Østfold krets

E-post Skriv ut PDF

Østfold krets avholder årsmøte 2017 på RødeKors-huset Gressvik torsdag 16.februar kl.19.00. Innkalling er sendt alle medlemmer.

Paul-Arne Sørfjord

Sist oppdatert torsdag 19. januar 2017 18:24

Årsmøte i NTL – krets Sør-Trøndelag

Årsmøtet i krets Sør-Trøndelag ble avholdt torsdag 29. januar 2015 på Sandmoen Kro utenfor Trondheim. Datoen var annonsert i Trekkspillnytt og via e-post før møtet til de som har e-post-adresse. Det var mange ledige plasser i år også, selv om møtet startet med middag. Årsmøtet måtte vedta vedtekter for kretsen. Dette fordi kretsen var falt ut av Brønnøysundregisteret med sitt organisasjonsnummer. Dette kreves for blant annet registrering av grasrotandelen, og ved bytte av navn på kasserer med overflytting av konti til nytt navn.

Sist oppdatert mandag 04. mai 2015 07:37 Les mer …

DM på trekkspill 2015 for Nord- og Sør-Trøndelag

Årets distriktsmesterskap på trekkspill for trøndelagskretsene arrangeres av Orkdal Trekkspillklubb lørdag 21. mars i Orkdal Kulturhus på Orkanger.

Besøkende

Vi har 53 gjester her nå