Hovedsiden Rogaland, D5 Offisiell invitasjon til DM og treff i Sandnes 22. april

Offisiell invitasjon til DM og treff i Sandnes 22. april

E-post Skriv ut PDF

Hei alle lesarar av NTL sine nettsider!

NTL-Rogaland vil med dette offisielt invitere deg og dine til ein heidundrande dansekveld laurdag 22. april. Arrangementet er ei forlenging av den årlege distriktsmeisterskapen på trekkspel/toradar (DM), men det er naturlegvis ikkje noko krav å delta i begge for å vere med. Alt finn stad på Quality Hotel Residence midt i Sandnes.

Vi har allereie sju påmeldte grupper/lag/orkester frå Rogaland, men ser gjerne at fleire melder si interesse. Dersom tilbakemeldingane blir mange og positive, ser vi ikkje bort ifrå at helga kan utvidast til fredag-laurdag ved neste høve. Om det skulle kome eit folkekrav, er vi heller ikkje vanskelege for å sjå på mulegheitene til å gjere noko med dette allereie i år...

Påmelding til DM skjer via påmeldingsskjema på NTL sine heimesider (sjå lenke under). Returner utfylt skjema til underteikna innan 15. mars. På grunn av engasjement av dommarar er det viktig at denne fristen blir halden!

TIMEPLAN

Oppstart av sjølve DM er avhengig av antal påmelde, men vi tek sikte på oppstart kl. 15. Etterpå blir det ein uformell huskonsert for ALLE med premiering. NTL-Rogaland loddar ut ei pengegåve på kr. 500,- for kvar 10. deltakar. Også her er antal påmelde avgjerande for det vidare tidsskjemaet.

Med så mange spelehungrige spelemenn på eitt brett satsar vi på festmiddag før dansen. Hotellet har tilbode oss ein tre-rettar for kr. 495,-. Vi ønsker tilbakemelding på om dette er interessant på påmeldingsskjemaet under.

DANSESPELING

Dei fleste som allereie har meldt si interesse kjem for å spele til dans. Vi inntek parketten etter middagen, og sidan går det slag-i-slag. Vi har enno plass til fleire som vil spele opp. Slik det ser ut til no får alle inntil 45 minutt i rampelyset (inkl. rigging). Om det kjem til fleire vil vi måtte redusere denne tida.

BILLETTAR

Alle som opptrer på dansen går gratis på arrangementet. Andre slepp inn for ein enkel hundrelapp.

PÅMELDING TIL DANSESPELING

Dette gjeld også dei som allereie har meldt seg på, men påmeldingsdato gjeld sjølvsagt for når påmeldinga blei registrert første gong. Omsyn til evt. ønske om speletid skjer imidlertid i den rekkefølga dei kjem inn.

Fyll ut, kopier og returner påmeldinga nedanfor på epost, så er de med i vårens vakraste eventyr i Sandnes!

OVERNATTING

Hotellet, som får gode tilbakemeldingar på internett, har god plass og tek imot påmeldingar fortløpande. Bestilling på nett kan skje på denne lenka (erfaringsmessig er det billegare å bestille via internett, enn på telefon):

Hotellet kan også tilby lunsjbuffet frå kr. 195,- og gratis internett for alle på arrangementet vårt. Parkering i eige parkeringshus for kr. 75,- pr. døgn.

Vel møtt!

Med helsing

Tore Koppang

leiar, NTL-Rogaland

♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪

Tore O. Koppang

Agneveien 19

4319 SANDNES

tlf. 920 94 149 - 51 62 34 55

♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪ ♫♪

******************************************************************************

Kopier denne delen og returner han snarast og seinast 15. mars!

Namn på gruppe/lag/orkester:

Antal medlemmar:

Kontaktperson (namn/tlf./epost):

Ønsker så spele til dans tidleg/seint/når som helst (stryk det som ikkje passar)

Ønske om speletid:  min. 30 min  / maks. 45 minutt

Behov for lydutstyr: JA / NEI

Spesifiser:

JA, vi ønsker middag/bankett til  ...... (antal). Dette er bindande påmelding, då vi må sende bestilling til hotellet i god tid. Pris. kr. 495,- for tre rettar.  JA / NEI

Evt. kan vi vere med på eit billegare alternativ (ca. 300 kr).  JA / NEI

JA, vi kan godt spele/sette av både fredag og laurdag kveld til neste treff!  JA / NEI

Evt. kommentar:

JA, vi har eit pent bilde og ein liten omtale av oss til bruk i programheftet for arrangementet! (Send inn snarast og innan fristen oppgitt nedanfor.)

Ver venleg og sjekk at alt er svart på og at du har kopiert alt mellom dei stipla linene før du sender i retur (evt. returner denne eposten med utfylt informasjon). Frist: Seinast 15. mars, men førstemann til mølla gjeld som vanleg ved spesielle ønske.

Dele
Sist oppdatert onsdag 22. februar 2017 12:40