Hovedsiden

NTL innkaller til ekstraordinært landsmøte om NM

NTL har innkalt til ekstraordinært landsmøte. Møtet går på Storefjell Høyfjellshotell på Golsfjellet i Buskerud fra 12.-14. mai. Hovedtema er framtidas NM på trekkspill.

Bakgrunnen for at NM er tema på et ekstraordinært landsmøte i forbundet, er blant annet at det har vært vanskelig å skaffe arrangør til 2018. Videre har NM-deltakelsen gjennom flere år gått nedover.

I forkant av det ekstraordinære landsmøtet er det blant annet foreslått at NTL inngår samarbeid med Storefjell Høyfjellshotell og Storefjelltreffen om gjennomføringen av NM i 2018. Videre foreslås det også at forbundet inngår opsjonsavtale med hotellet og Storefjelltreffen om rett til å arrangere NM på trekkspill i 2019 og 2020 på samme sted. Det blir opp til delegatene på møtet å ta stilling til dette.

Her er mer info om det ekstraordinære landsmøtet. For ordens skyld nevner vi at NM på trekkspill i år går som planlagt i Skien i Telemark i  månedsskiftet juni/juli.

Dele

Besøkende