Hovedsiden

Roger Hansen nytt medlem i redaksjonskomiteen

Det har vært valg til NTLs landsstyre og komiteer under organisasjonens landsmøte på Gardermoen i helga. Blant annet nevner vi at Roger Hansen fra Troms (bildet) ble valgt inn i NTLs redaksjonskomite.

- I Trekkspillnytt og på NTLs nettside ønsker vi å få med så mye som mulig fra ulike miljøet over hele landet. Derfor prøver vi å rekruttere medarbeidere fra forskjellige steder. Med Roger på plass blir det mulighet til å få med mer stoff fra Troms, og det setter vi stor pris på. Roger har tidliigere vist at han har journalistisk teft, sier redaktør Per Jørund Grøthe i Trekkspillnytt.

Roger Hansen har blant annet sitt eget radioprogram, "Trekkspilltoner", og han er mediekontakt for Nord-Norsk Trekkspilltreff. Han erstatter Kristina Farstad Bjørdal, som går ut av redaksjonskomiteen etter eget ønske.

Redaksjonskomiteen består derfor fra 1. januar 2017 av Tore Koppang fra Rogaland, Cecilie Brandt fra Hordaland, Finn Johansen fra Akershus og Roger Hansen fra Troms, i tillegg til Per Jørund Grøthe fra Vestfold (og Sør-Trøndelag). I tillegg er det flere som bidrar til bladet på mer sporadisk basis.

Dele

Besøkende