Hovedsiden

Møteplassen

E-post Skriv ut

Trekkspillnytts bruktmarked/Møteplassen er stedet der NTL-medlemmer som privatpersoner (eller på vegne av en klubb eller et orkester) kan annonsere helt gratis (200,- + mva. for ikke-medlemmer). Her kan du også møte noen du vil spille sammen med, eller du kan bruke Møteplassen til å etterlyse noter eller sende en musikkhilsen!

Send en e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen (fungerer ikke e-post-lenka i nettleseren din, skriv inn e-post-adressa manuelt) med tekst og eventuelt bilde, og skriv om du er medlem eller ikke.

Annonsen kommer også på trykk i førstkommende utgave av Trekkspillnytt, om det fortsatt er aktuelt.

SELGES/ØNSKES KJØPT/BYTTET:

1998 mod. VW Transporter Diesel, reg. som campingbil m/fortelt. En eier. Selges ca. kr. 20-25000,00, Tlf. 900 51 975

Trommesett: Stortromme pearl, Tamtamtromme premier, Skarptromme Yamaha, ambatromme, taciona. Til salgs for kr 2000,- eller høystbydende. Tlf. 95155161

Er på utkikk etter en pedal, modul, til en eldre basstronic A150. Den har en multikabel, 15 pins ho, ut  til trekkspillet og en jackutgang til forsterker.pluss en 12 v inngang fra omformer.og volumkontroll. Ble montert hos Hornaas på begynnelsen av 90-tallet. Tlf. 45506283

Kan skaffa nye instrument til god pris direkte fra Italia; Victoria, Piatanesi, Giustozzi og Siwa&Figli. Mob.93227693 - Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

Dele
Sist oppdatert mandag 24. oktober 2016 09:44